bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Muntra Fruarna hos mig.

Publicerad 2008-02-21 22:46:56 i Allmänt,

I kväll var det min tur (eller otur) att ha Muntra Fruarna hos mig.
Vi är en samling "tjejer" i blandade åldrar, ja ingen är riktigt
purung. Vi har alltid så roligt när vi ses. Så blev det även i
kväll. Här är det väntande bordet.



Jag bjöd på "Elvisbiffar" som min kära man lagat åt oss. Det är
en sorts norsk pannbiff med stekt lök som Elvis älskade på
sin tid. Mumsigt, tyckte alla. Efteråt fick de tårta. Jag skulle
bara köpa en liten en men det fanns bara stora, extra goda
på vårt kondis i dag.

  Hon ville inte fotas.

  Hon måste plötsligt gå ut på balkongen.

  Här är alla muntra fruar!

Kommentarer

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-02-22 14:36:21

Nämen......vilken otur med tårtan.....bara stora ;0)

Postat av: sinikka

Publicerad 2008-02-26 14:05:11

Hej.Tack för en mysig kväll.Synd att bilden på mig blev dålig.Vi skulle använt den till singel date.Kram SINIKKA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela