bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Bokrea.

Publicerad 2008-02-26 16:48:54 i Allmänt,

Jag gick till Skrapan och Akademibokhandeln. För att titta.
Skulle jag köpa något? Nej. Kom jag hem med en bok? Ja.
Jag såg en bok av Slas och då MÅSTE jag köpa den. Han
 är (var) så bra. Jag hade tänkt gå vidare till fler bokhandlar
och titta men det började regna. Jag åt en tråkig lunchmacka
i Skrapan. Massor med bröd och ytterst lite pålägg. Tycker
ungdomar om så mycker bröd?

  Jag lämnade hälften.

I morgon blir det teater!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-02-26 19:59:26

Oj en helnyttig macka.
Kan vi ses på fika på fredag?

Postat av: Kerran

Publicerad 2008-02-26 20:45:30

Efter maten tog vi en sväng till bokhandeln igen. Och vips blev det en hög med böcker, på fm var det ju faktiskt bara en.

//K

Postat av: stina

Publicerad 2008-02-26 21:52:30

Blä vilken äcklig macka!!! Jag har också varit på bokrean ....köpte ingenting!!!!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-02-27 14:13:01

Så där mycket bröd gillar jag men jag försöker undvika att stoppa i mig så mycket bröd nu när jag försöker gå ner i vikt. Annars var det en macka i min smak.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-02-28 16:19:45

Hej vännen! Har haft fullt upp hela lovet. Nu har vi rensat i källarförrådet. En massa skit från ett av mina x ska slängas i containern ikväll! Sen blir det salsa på Stampen! Det ska bli kul att se om jag får godkänt! Får jag oxå fika med er imorgon? Om jag orkar... Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela