bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Lisa och födelsedag.

Publicerad 2008-12-02 20:44:47 i Allmänt,

På dagen träffade jag en bloggkompis, Sylvia, och
vi gick till Lisas för att äta härliga bullar och prata
en stund. Det är så kul att träffa nätvänner i verkliga
livet. Så fick hon se både Lisa och Bull-Niklas.



Han är en äkta linslus eller hur?

I kväll gick vi till dottern och firade ena barnbarnet
som fyllde 11 år. Han fick det han mest önskade
x-BOX någonting och vi hade köpt ett spel till. Sen
var killarna borta i sin egen värld. Otroligt nog
fixade de ihop alla sladdar m m så att allt fungerade.





Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2008-12-02 21:51:47

Linslus? Javisst!!

Vilken lycka för barnbarnet:) Amanda vill ha ett Wii som kostar flera tusen! Om de ändå hade kunnat önska sig det tillsammans alla mina barn.

Postat av: stina

Publicerad 2008-12-02 22:50:14

Kul med tv spel ....du kanske ska testa men en liten varning: -Det är beroendeframkallande (ungefär som bloggandet!)

Postat av: Kerran

Publicerad 2008-12-03 13:02:43

Våra två små barnbarn har inte avancerat till TV-spel ännu. Såg att Stina tyckte att TV-spel var beroendeframkallande. Vill du ha något riktigt effektivt i den vägen - börja släktforska.

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-12-03 13:15:10

Ja barnen är ofta riktigt skickliga med det tekniska.

Postat av: Barbro

Publicerad 2008-12-04 11:00:43

Hej - hittade dig via Sylvias blogg och läste om ert besök på "Lisas". Verkar vara ett fik i min smak - när jag kommer till Stockholm så står det högt på listan av "måstegöra".

Betr. överskriften på din sida: .... och hur kul är det.

Berätta, hur kul är det??? Vad jag kan utläsa här så har du det ganska mysigt. Jag har det ett par år framför mig och räknar kallt med att få många fikadagar och mycket tid för andra roligheter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela