bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Dan före dan före D-dan.

Publicerad 2008-12-22 17:18:52 i Allmänt,

Vi gick till Lisas och åt en lunchsmörgås. Hon åker
med Bull-Nicklas till "Det stora äpplet" i väst tidigt
i morgon. De ska slå runt (tror jag) och ha det så kul.
Sorry tjejer Nicklas är nyförlovad! Så här lycklig ser
han ut nu.



Vi blev bjudna på det ena och det andra och när
vi skulle betala sa Lisa "I dag bjuder jag. God Jul"!
Var hittar man ett sådant trevligt fik någon annan stans?
Tack Lisa för det här året. Vi kommer igen.



Nu på eftermiddagen har vi gjort det julfint. Med den
lilla plastgranen och små tomtar och pepparkaksparet.



Blir det aldrig julafton?? Till dess God Jul !

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-12-22 20:35:55

Vill önska er en riktigt GOD JUL ....och jo , julen kommer snart !!!

Kram

Postat av: elena cn

Publicerad 2008-12-22 22:09:14

Amnda undrar också! När kommer den egentligen!!

Vilka underbara peppisar, runda och goa:)

Du behöver inte baka och fixa. Du har ju Lisas!

Godaste Julen på er alla!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-12-23 16:06:57

Va!!! inga paket under granen?

Ni som är så snälla.

Men tomten kommer nog . . . .

God Jul önskar jag Dig, Bella och så Harald förståss!!!

Postat av: Sylvia

Publicerad 2008-12-23 21:01:14

Lisas julsemlor ser ju verkligen förföriska ut. Jag önskar er båda en härlig helg och att ni inte får abstinensbesvär när nu Lisa och co. är ute och far. Kram Sylvia

Postat av: Anmaja

Publicerad 2008-12-24 09:42:15

GOD JUL!

Anmaja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela