bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Jag hade tänkt...

Publicerad 2008-08-05 18:50:18 i Allmänt,

Idag hade jag tänkt att jag skulle vålddra min äkta hälft genom
alla tänkbara affärer och fika lite här och där men ...spöregn igen.
Vi "sprang" till Söderhallarna för en maximalt god lunch. Bakad
potatis! Det behövde jag verkligen i all denna bedrövelse. Jag
försökte sova på sidan i natt, på skruvsidan. Efter en kort men
intensiv stund trodde jag att skruvarna höll på att komma ut genom
benet och skruva fast mig i madrassen. Då vände jag med mycken
möda till revbenssidan. Aj, det gick inte heller. Ryggläge en natt till
blev det. Hoppas det är bra tills vi åker till Budapest. Annars får det
väl gå ändå.
    I kväll är det sista mordet för i sommar. Sen blir det bara OS för
hela slanten. Då ska jag titta på sporter jag inte visste att de fanns
med deltagare från länder jag inte heller visste att de fanns. Och
så lilla Sverige. Heja, heja!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-08-05 19:35:50

Nu får vi hoppas att du inte våld drar så mycket i mannen att du trillar och slår i rumpan också !!! För DÅ kommer det bli problem att sova!

Sport??!!!OS```?? Nä det hoppar jag över,

Postat av: Elena

Publicerad 2008-08-05 23:52:33

Ja, jag hade lite svårt att läsa vålddra. "Menar hon åldra, kan hon inte stava?" Jaha, våld-dra, nu fattar jag (lite trög!).



Du skulle behöva vålddra ut de där skruvarna! Hur länge behöver du ha dem där igentligen? De verkar göra mer onytta nu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela