bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vilken födelsedag.

Publicerad 2008-04-17 22:27:02 i Allmänt,

Var på barnbarnens skola på eftermiddagen. Hela skolan samlade in
pengar till sitt fadderbarn. Vi besökte båda barnens arbetslag och köpte
lotter och kaffe med dopp.



Eftersom jag fyllde år gick vi på en kinesrestaurang som vi brukar besöka.
Det var gott som vanligt och jag blev bjuden på glass i ananas med sång.





På kvällen kom en granne i huset och grattade.

   Hela dagen var suverän!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-04-17 23:04:38

Men GRATTIS!!! Du fyllde väl inte så myckaet va!`?? Ha en fortsatt trevlig sista timme på din födelsedag!

Postat av: maritha

Publicerad 2008-04-17 23:18:21

Grattis och hoppas du haft en bra födelsedag, verkar som du haft det iaf=).Söta barnbarn du har och så underbart med en mormor som engagerar sig.

Postat av: anni

Publicerad 2008-04-21 18:22:56

Oj, jag hade ingen aning om att du fyllde år!
Grattis i efterskott!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela