bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Snart 2 panchon.

Publicerad 2007-09-28 14:29:35 i Allmänt,

Lugn dag. Fixat lite hemma. Tog en stärkande promenad till Ringen.
Lunchfika där. Mötte en f d granne som jag inte sett på tio år. Var möter
 man folk om inte på ringen. Det var kul att prata en stund med henne.
Ringen har blivit ganska o k efter ombyggnaden. I kväll är det TV och
kaffe och softa som gäller. Då är vi nämligen 2 panchon hemma. Det
känns bra. Åker till landet i morgon och kommer hem på måndag.
Vilken lyx!

  fika på Ringen.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-28 16:16:58

Du är fräch som en nyponros på bilden. Hur länge sov du idag?
Jag var jättetrött idag, somnade nästan på väg hem från jobbet.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-09-28 18:00:47

Hur pigg får man vara som pancho?
Själv är jag halvdöd... Men jag har ny frisyr och färg!
I'm fit and sexy - imorgon...
Hälsa och gratulera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela