bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Nu är det förkylt.

Publicerad 2007-09-11 11:09:58 i Allmänt,

Släpade mig upp vid halv 10-tiden. Aj vad det gör ont i halsen. Synd att man inte jobbar
för då hade jag inte märkt det onda på hela dagen. Ställde mig i duschen och tog en för
stor klick balsam. Det tog en hel evighet att skölja ur.  Hela jag är nu balsamerad. Jag ska
inte gå med stavar i dag för jag är ju SJUK. Behöver några glada tillrop, då blir jag genast
bra och kan fortsätta att leta rätt på alla mysiga fik. Nu är det höst.

 

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-11 12:25:42

Här kommer glada tillrop!!!Vilken härlig höstbild....försökte själv ta en i morse eller rättare sagt så skulle jag ta på en hare men han han försvinna innan jag hittade kameran ,så det blev en höstig buske istället.Lägger ev ut den senare på min blogg....Nu ska jag stappla upp till apoteket för att köpa nässpray! Upptäckte i morse att jag har andvänt spray för barn under 10år i flera dagar!!Krya på dig!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-11 17:02:37

Om du vill kan jag sätta upp en lapp på anslagstavlan vid personalrummet om att du är SJUK!
Stackare, finns det någon pensionärsvikarie som kan uföra dina sysslor.
Fikasysslan och stavgångssysslan.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-09-11 19:28:52

Du blir snart fit and sexy min vän. Sova gör susen. det är möjligt att balsamering också funkar!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-12 11:34:26

Riadh är sjukskriven i 7 veckor.
Sjuuuuuuuu veckor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela