bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Mellandag

Publicerad 2007-09-06 13:10:57 i Allmänt,

I dag när jag skulle gå ut på min stärkande promenad hade jag så`n tur att det började regna. Bara ett litet duggregn men man vet ju aldrig. Plötsligt kanske himlen öppnar sig och det blir världens oväder. Nej, det var bäst att ta skydd i Söderhallarna och ta en kopp kaffe med en NYTTIG smörgås.



Tur att man är pensionär och har råd med sådana utsvävningar. Tittade in på Gudrun Sjöden sen men köpte inget. Nä, någon måtta får det ändå vara.

Se vilken härlig pannkaka jag fick av min ännu hårt arbetande man, men vad menas med varningstexten?



Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-06 17:03:55

Men Bella ingen shopping på Gudrun. Va´duktig du är.

Postat av: Kära Styvdotter

Publicerad 2007-09-06 17:12:26

Fullt upp med att vara pangscho ser jag... Det festas, fikas, fönsterschoppas å promenixas. Vilken hääärrrlig tillvaro :-D.

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-06 17:14:15

Fullt upp med att vara pangscho ser jag... Det festas, fikas, fönsterschoppas å promenixas. Vilken hääärrrlig tillvaro :-D.

Postat av: Styvdotterns stöd

Publicerad 2007-09-06 17:23:07

Käraste Pang-tjo,
låter som ett behagligt liv...Lite bloggande, lite vin, lite mat, någon långpromenad någon meter utanför dörren på landet....
Njut! Snart har du en rastlös pang-tjo nr 2 hemma!!!

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-06 22:59:00

Men oj den där skylten skulle jag kunna göra ett roligt kort av! Du får ta det lite lungt det verkar lite stressigt med allt cafesittande! Kram Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela