bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Köp- och fikatokig.

Publicerad 2007-09-26 16:44:42 i Allmänt,

Gick till Skrapan igen. Satte mig på ett bra italienskt fik. Stor kaffekopp
och härligt god italiensk glass. Jag tog bara EN kula! Störde ett gäng
ungdomar vid bordet bredvid. "Ursäkta, men jag behöver ett foto till
min blogg"



Inne i en modeshop såg jag en ung supersmal tjej och hon undrade hur
den kvinna var skapt som skulle bära detta modeplagg.



Jag däremot hittade en T-shirt som var gjord bara för mig. Deras tröjor trycks
upp i endast 50 ex. "Å, är du proffs?" undrade expediten. "Nej, inte direkt" sa jag.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-26 17:08:33

Vilken häftig tröja! Skulle velat ha sett ungdomarna som fotade ,dom måste ju ha tyckt att du va en urhäftig bloggtant!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-26 19:36:20

Vilken häftig tröjja!
Ska du ha den imorgon på Stuket?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela