bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Nu har vi ätit.

Publicerad 2007-10-05 18:26:43 i Allmänt,

Vi gick till "Melanders" i Söderhallarna. Där vimlar det av så
mycket kändisar att man nästan börjar skriva autografer själv.
Det gäller att se oberörd ut och inte vrida huvudet ur led. Vi
tog en camparidrink först och jättegod lax sen. Nu är vi proppmätta
och vilar lite innan TV-drabbningen börjar.



En pensionär vid bordet bredvid tog 1/2 glas vin. Det är alltså sant
det som sägs i TV-reklamen om panchon. Jag är vittne!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-05 20:23:41

Gu´va´gott!
Lax o dillstuvad potatis.
Du har smittat mig i TV-programs tittande, House o Idol.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela