bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

I Trondhjæm

Publicerad 2007-10-25 15:46:49 i Allmänt,

Nu ær vi i Trondheim och vi bor 250m øver havet. Det ær ganska kallt, i alla

fall inne! Var en tur på byn (stan) men køpte ingenting. Två kaffe med brød
99kr. Och det var norska, dyra kronor. Vi åkte hit i ett tvåmotorigt propeller-
plan. Bullrigt och lite skakigt. Det var samma plantyp som fick fel på
landningshjulen och kraschade eller vælte. Tur att man gillar æventyr.
Bilder kommer nær jag kommit hem igen (med samma plan).

Kommentarer

Postat av: M.

Publicerad 2007-10-25 22:52:29

fy vad läskigt! jag skulle inte klara av det.
haha. jag är en feeegis!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-26 18:52:08

Vad kul med lite norskblogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela