bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Grå måndag

Publicerad 2007-10-15 17:09:34 i Allmänt,

Sov jättelänge. Fick nästan dåligt samvete för det, men varför?
Det såg ruggigt ut ute så jag klädde mig varmt. Alldeles för varmt.
Gick snabbt till Ringen och tog en snabbfika där. Trängde mig
på en människa där "Ursäkta, men jag behöver en bild till min
blogg, skulle du...?" Sen skyndade jag mig in och ut i alla affärer
Då kände jag att jag höll på att svettas ihjäl. Fort hem och läste
tidningen liggande i soffan. Man har det för bra ändå.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-15 19:06:53

Ja det va lite tokigt väder i dag ,jag hade oxå satt på mig vinterjackan och det blev lite svettigt! Undrar jag om du inte snart blir känd som "bloggtanten" där på söder ...hihi...Kram Stina

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-15 19:46:47

"Bloggbella" ökänd på södeer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela