bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Dagen före avresan.

Publicerad 2007-10-07 16:38:16 i Allmänt,

Jag har tagit fram alla tänkbara plagg som jag vill ta med på resan.
Nu kommer det svåra, att ta bort hälften. Vi är ju bara borta i 5 dagar.
Om det finns ett internetcafé i Lissabon kommer jag att skriva därifrån
annars är jag tillbaka på fredag. Det ska bli så roligt att åka iväg nu
när alla jobbar.
    Gick med dottern till Skrapan för en fikalunch. Mackorna var
jättestora så vi delade på en. Efter att ströva runt i alla butiker tog
vi en paus i en restaurang som var en stor men mysig bar också.
Vi hade span över Götgatan och de spelade bra musik.

Kommentarer

Postat av: M.

Publicerad 2007-10-07 18:57:11

ååh, vad trevligt att åka bort.
skulle jag också vilja göra, bortbortbort!
jag längtar till dess att jag blir pensionär.
ha det bra, kramar :)

Postat av: jakob

Publicerad 2007-10-07 19:09:19

åh va myysigt att åka bort
min brorsa bor ovan för skrapan tror jag

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-07 22:04:53

Ha en jättetrevlig resa!!! Ta mycket foton och testa en massa cafeer !!! Kram Stina

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2007-10-09 19:07:48

tjena bajen!! jag vet hur skönt det är att komma iväg!! jag hoppas att ni får en trevlig resa, o passa på att bara njuta, o äta gott!! kanse ett par glas vin!! heja änglarna!! vi tar allsveskan!! du hälsa herr bajen! mia norrtälje!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-12 21:45:27

ÅÅÅÅÅÅÅ va´trist att inte du är hemma och bloggar.

Postat av: Eva Resander

Publicerad 2007-10-23 14:14:40

Vänta du, jag har inte så långt kvar. Tänker mjukstarta (om det funkar för företaget)att ta måndagarna ledigt
Förtillfället får man roa sig så gott man kan under helgerna
Lev livet, du har bara ett!

Många kramar Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela