bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Träff med bloggvänner.

Publicerad 2007-12-29 16:06:20 i Allmänt,

Sov länge efter ett dödsbud i natt. En nära vän gick bort. Det är mycket nu.
     Träffade f d arbetskamrater och numera bloggkompisar på Skrapan. Jag
tog italiensk glass som vanligt medan de var nyttiga och tog jättesmörgåsar.
Vi fotade alla tre till bloggen. Jag fick en julklapp av dem. Två mycket fina
värmeljushållare som ger ett så varmt sken. De fick ingenting av mig. Fy.
Vi gick till Ringen och in och ut i alla affärer. Det blev varmare och varmare.
Trodde nästan att jag skulle svimma. Nästan bara. Varför klär man alltid på
sig för varmt när man ska gå i affärer? Jag var sjöblöt när jag kom hem.
Det var roligt att träffa några "gamla" kamrater.



Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-29 16:31:53

Du vann!!!
Härligt att träffa dig Bella.
Tack för en trevlig eftermiddag på söder!

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-29 20:52:11

Ja du vann med hästlängder! Kul att se dig och söder!!! Kul att du gillade ljuslycktorna !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela