bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Regntunga skyar.

Publicerad 2007-12-07 15:24:35 i Allmänt,

image351

Klockan 15.00 såg det ut så här på Söder. Kan någon människa påstå att det inte finns dåligt
väder?? Jag bara undrar. Vi har handlat lite gott i Södehallarna till kvällen och den stora
FINALEN. Nu spelar det inte så stor roll vem som vinner för Amanda är ändå en vinnare.
Jag ska givetvis rösta på henne ändå. Ha en bra kväll alla ni  som läser det här.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-07 15:29:22

jo, håller med dig, HEJA AMANDA!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-12-07 15:53:20

Äntligen hemma! Skulle städa men...ORKA!
Ska göra pepparkaksdeg och sen dega framför TV:n.
Vem bryr sig vem som vinner. Min älskling har ju varit ute länge...

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-07 17:44:47

Självklart att det finns dåligt väder (och dåliga kläder..) Vilken julstämning det var i stan i dag när jag var inne med ett gäng barn för att titta i NK fönstrena.....ösregn!!!

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-08 02:45:41

Jo hej, jo då jag röstade på amanda tusen gånger! men men hon kommer bli stor iaf!
Jo du hag har hört om folk som blivit riktigt illa behandlade! jag snacka med en familj förut som verkar vara helt underbara, de har haft au-pair i 7 år tisigare så de verkar veta vad det handlar om!

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-12 21:52:43

Men hallå!!!! Vart har du tagit vägen? Bloggtorka? Du ger väll inte upp......då blir det trist och ledsna ögon! Kram Stina

Postat av: Elena

Publicerad 2007-12-14 16:30:18

Ja! Var är du?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela