bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Eftermiddagsglögg.

Publicerad 2007-12-15 18:35:10 i Allmänt,

Låg lääänge och fikade och löste omöjliga korsord. Sånt är kul.
Tittade på TV när Anja vann. Äntligen. Liten lunch och iväg. Vart?
Jo till Förorten där vi var bjudna på glöggparty. Omöjligt att hitta.
Inga raka gator och ingen som vet var  just DEN gatan ligger. Hur
kan man bo så? Hur hittar man hem en sen kväll? Kanske sover
de över hos varandra om de inte hittar hem. Hur som helst, trevligt
och gott var det. Värdinnan hade själv bakat bullarna!! Hon fick av
någon ett mycket säreget läppstift, som inte lämpar sig för en bild.

  mera glögg, någon?
  somliga skrattade nästan ihjäl sig.

Kommentarer

Postat av: catrin

Publicerad 2007-12-16 08:34:03

nu har jag hittat hit. Det var trevligt att ses. blev ej så bra på bild trotts att jag sträckte på mig.kram

Postat av: catrin

Publicerad 2007-12-16 08:35:08

trots ska det vara

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-12-16 11:05:16

Jodå, man hittar hem - oftast...
Tack för att ni vågade er ut hit men jag känner inte igen värdinnan. Det var ingen bra fotovinkel på henne.
Tack för vinet oxå! Det var gott - det var väl meningen att man skulle dricka det på morgonen?

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-16 11:38:47

Vilket glatt sällskap! Tur att Ulla hade glasögon för jag har nämligen varit med om att hon har skrattat så att linserna har trillat ut!!!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-12-16 14:26:07

Bullarna ser ju enormt goda ut!

Postat av: ulla

Publicerad 2007-12-16 18:41:40

Det är inget problem att hitta hem. Det är bara att ta den blå linjen. Raka vägen!
Kul att ses!
Glada skratt blev det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela