bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Skrapan 5 år.

Publicerad 2012-09-29 17:28:46 i Allmänt,

Vilken utsikt jag hade från taket på Skrapan!! Svindlande. Jag nästan föll ned! Se min sko.
 
 
Nej, jag skojade bara. Det var ett stort foto taget från Skrapans tak. Alla fotade.
Inne i Skrapan var det designmässa och allt möjligt kul. Mötte barnbarnet med bästis.
 
 
Man fick en bok gratis. Författaren delade ut och signerade. Boken ska bli film.
 
 
Så här såg fotot ut på gatan och en bit upp på väggen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anni

Publicerad 2012-09-30 06:22:50

Jag blir lite yr när jag tittar på sista bilden faktiskt...

Postat av: Ulla

Publicerad 2012-09-30 09:30:26

Vilka vyer!
Vilken snygg layout du har på bloggen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela