bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Möte med gammal väninna.

Publicerad 2012-10-04 17:15:00 i Allmänt,

Jag hade stämt möte med en gammal väninna i Söderhallarna. Ja, hon
är inte gammal men vi har varit arbetskamrater i många år. Om några
dagar blir hon "gammal" alltså lika gammal som jag. Det har ju funkat för
mig så det går nog bra för henne också även om 70 låter hemskt. Man
vänjer sig. Vi tog en cappuccino på Lejonet & Björnen. Det är ju kanelbullens
dag så på Lisas trodde vi det var knökfullt. Annars hade vi gått dit, men
vi ville sitta och prata i lugn och ro. Trevligt hade vi det i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela