bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Muntra Fruarna.

Publicerad 2012-11-13 22:49:12 i Allmänt,

I dag tog mannen sin sista (?) cigarett. Hoppas att han klarar det.
 
 
I kväll var jag på träff med Muntra Fruarna. Vi var alla litet virriga och det
blev såklart många skratt åt det. Jag vann inget vin, som vanligt. Nu börjar
vi på en ny omgång med premieobligationer, så om några år faller de ut och
vi får tillbaka våra pengar plus möjlig vinst. Det viktigaste är att vi träffas
och har roligt tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela