bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Rapport.

Publicerad 2010-05-28 16:09:12 i Allmänt,

Igår var jag på "Muntra Fruarna". Den här gången var
vi hos en som fortfarande bor på Söder, så det var
lätt att ta sig dit. Vi fick en supergod kycklinggryta
som inte var något för bantare. Det sista sa värdinnan
när vi glufsat i oss nästan allt! För sent. Ha ha! Jag
vann inte på vårt vinlotteri men vi hade så kul ändå.





Så måste jag bara säga "Vad var det jag sa?"
Redan när jag hörde vilken låt vi skulle skicka
visste jag att vi inte skulle gå ens till final! Vad
är det med oss som hela tiden röstar fram FEL LÅT??

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-28 18:28:00

Sen undrar jag i mitt stilla sinne om vi ska lägga ner allt som inte Sverige vinner. Ingen fotboll, ingen hockey, ingen schlager, för all del, jag klarar mig.

Postat av: maritha

Publicerad 2010-05-29 02:03:44

Jag trodde inte heller att vi skulle gå till final...Gud vad mysigt ni verkar ha på " muntra fruar" det är nog lättare att bo på ett större ställe i dom här småbyarna håller alla sig för sig själva...alla vet allt om alla men alla vill hålla sig för sig själv....åh vad jag vill härifrån:(

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-05-30 09:46:59

Muntra fruarna verkar vara en kul samling fruar. Det är roligt att ha gäng som träffas regelbundet.



Hadebra på söder!

Anna

Postat av: eva

Publicerad 2010-05-30 22:02:59

Vilken utmärkt värdinna! klart man inte ska veta alla detaljer i förväg ;D

Postat av: Maidi

Publicerad 2010-05-31 17:26:06

Muntra fruarna var ett bra namn på ett tjej-gäng.

Det vet man väl att det är kalorierna som är godast.



Maidi

Postat av: Ingrid ♥

Publicerad 2010-05-31 19:11:26

Det verkar vara en härlig klubb "Muntra fruarna"

Kram Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela