bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Konst i ån.

Publicerad 2010-07-04 22:29:54 i Allmänt,

I helgen har det varit "Konst i ån" i Norrtälje.
Det är alltid så kul att se vad de hittat på.




Nu åker vi till Söder och andas lite "normalluft" igen.
Förra veckan gick vår gamla kära hemmakrog i
graven. Allt varar inte för evigt. De skulle sälja slut
på det mesta och därför sänktes priserna varje timme.
Man skulle varit där på kvällen för då var det nog gratis!



Så här skönt hade vi det på landet i dag.




Svettas på och ha det bra för det gör jag!!

Kommentarer

Postat av: Maidi

Publicerad 2010-07-05 09:00:50

Vilka häftiga saker de hittat på där i ån. Man undrar vad det är för material de använt.



Kram Maidi

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-05 10:33:01

Vilken härlig konstutställning! Jag gillade hon som låg och vilade och skulle gärna byta plats med henne.

Postat av: Bia

Publicerad 2010-07-05 13:43:10

Härliga bilder som vanligt.

Lite sorgligt att inte alla små krogar kan

få finnas kvar. Tidigt stödköp måste införas.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-05 16:29:05

Det kunde varit jag! Hon den vita ute i vattnet. Ser skönt ute och en väldigt trevlig utställning tycker jag. Du har visat från den förr och jag hoppas du alltid gör det.

Hadebra!

Anna

Postat av: eva

Publicerad 2010-07-06 08:50:22

Vilken rolig utställning :D



Ja nog svettas det på alltid men idag hoppas och tror jag att det kommer att bli lite svalare. jag fungerar inte ens på halvfart när det blir för varmt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela