bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vilken film!!

Publicerad 2010-02-10 22:37:25 i Allmänt,

Jag var på bio och såg den omtalade "Avatar". Jag säger bara SE DEN!



Om du gillar svindlande äventyr, undersköna naturbilder,
hisnande luftfärder o s v. Jag är glad att vi inte såg den
i 3D för då hade jag väl ramlat ur stolen av svindel flera
gånger. Den är nog ingen typisk "pansjofilm" men vem är
typisk pansjo??? På väg hem från bion kändes det som om
mina ben var två meter långa och ögonen kaffefatstora och
jag tyckte att jag liksom flöt eler flög fram i ilfart. Fast egentligen
var jag liten och rultig och tultade försiktigt på gatan som vanligt.

Här är min fina orkidé som blommar igen.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-02-10 23:14:09

Jag vill också se den!

Typisk pansjo, inte en chans! med lite mod att vara sig själv så kan man inte bli typisk alls :D

Jag har för första gången nu i vinter lyckats få en orkide att trivas, den står i en transparent kruka så rötterna syns och efter att jag läst att man ska vänta att vattna tills rötterna är vita så fungerar det jättebra! Vackrare blommor är svåra att hitta :)

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-11 16:01:36

Jag vill se den, mannen vill inte. Och det känns som om det är en film man ska se på bio för bästa effekt.

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-11 18:10:13

Sv: tack så mycket!

Postat av: Ninna

Publicerad 2010-02-11 19:34:35

Tänk vad filmen påverkade dig - härlig beskrivning:)

Postat av: Ingrid ♥

Publicerad 2010-02-11 19:41:00

Då är den kanske något att se i alla fall. Syrran sa att den var kass. Nu får jag nog själv se och se vad jag ska tycka om denna omtalade film

Kram Ingrid

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-02-11 20:22:58

Men vad handlar den om? Jag har liksom inte brytt mig om att kolla upp den filmen.



Hadebrakram!

Anna

Postat av: ulla

Publicerad 2010-02-11 20:53:18

Det är frågan om du är en typisk pansjo. Jag är inte säker. Det som är säkert är att du tillhör det mest alerta nytänkande pansjogänget :-)

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-12 00:52:01

Jag tror som sagt att de vill ha in pengar på sin dejtingsida med. :)

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-02-12 17:29:36

'Aldrig-alternativet' i omröstningen i min blogg satte jag dit för skoj skull och så var det nog jag själv som klickade i där. Hi hi hi...

Trevlig helg!

Anna

Postat av: Eva

Publicerad 2010-02-13 19:34:51

Ha ha ha "mellan två coola partyn" du är skön du!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela