bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Semla!

Publicerad 2010-02-18 17:24:32 i Allmänt,

Mannen och jag gick ut och åt bakad potatis idag.
Man blir trött av att vara inne för mycket. Lunchen
var verkligen god och säkert litet nyttig också.



Sedan växlade vi till oss euro inför vår resa. Det gick
nästan att gå på Götgatan idag!! Jag köpte en svart
mellanvarm jacka på rea som också passar till resan.
Sen kände vi semmelsuget och vi bara drogs till ....
Lisas Café. Mannen och jag delade på en semla, han
fick locket med grädde och jag tog resten. Himelskt!
När vi gick hem fanns det bara två semlor kvar.



Nicklas ville så gärna visa sig hård och tuff. OK sa jag.



Men i verkliga livet är han en riktig mjukispappa.

Kommentarer

Postat av: Ninna

Publicerad 2010-02-18 21:42:15

Jo, han ser riktigt tuff ut....



Fint spritsade semlor:)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-02-18 23:10:04

Ha ha män med muskler är i regel inte i så stort behov av att visa sig starka annat än på skoj, det syns liksom ändå att dom är det ;)



Du, jag gillar fördelningen som du och mannen gjorde på semlan :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela