bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Nytillskott.

Publicerad 2009-10-26 17:36:19 i Allmänt,

Barnbarnen har höstlov den här veckan och en av dem
hade lust att gå och fika med mormor och morfar. Tackar,
sa vi och mötte henne på Lisas Café mitt på dan. Där var
det extra mycket stoj och glam. Lisa har gått och blivit farmor!
Det är Bull-Nicklas som blivit pappa åt en liten Iris. Alla
gäster grattade och skrattade. Vårt barnbarn fick en lektion i
hur män uppträder när de ser något intressant av motsatt kön.
Det kan vara värdefull kunskap, man vet inte.



Bilden på mig får ni inte se för den blev inte bra.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-26 20:14:45

Säg grattis till Lisa från mig och glöm inte Bull-Nicklas.

Kram Ingrid

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-10-26 21:48:47

Trevligt initiativ av barnbarnet att hon ville fika med er:) Hon ser mycket nöjd ut på bilden.

Postat av: ulla

Publicerad 2009-10-26 22:55:47

Vilken händelserik dag ;-)

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-10-27 15:11:59

Ett gott skratt förlänger livet! ;-)

Hadebra!

Anna

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-10-29 19:16:09

Oh, då får du gratulera bull-Niklas från mig:)

Krisitna och jag var en snabbis in till stan igår och tänkte nästan boka tid med dig på Lisas...men tiden räckte inte till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela