bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vem fyller år?

Publicerad 2009-11-02 17:31:16 i Allmänt,

På facebook såg jag att Lisa, ni vet på Lisas Café, fyllde år
idag. Sagt och gjort, på med kläderna och ut i den kalla
blåsten på Götgatan. En liten blomma inhandlades på vägen.
Lisa blev så glad och hennes mobil lät hela tiden. Alla skickade
grattishälsningar.



Nicklas var där och jobbade som vanligt. Ja helt vanligt var det
nog inte för den alldeles nyblivna pappan.



Efter en stund kom underverket, 10 dagar gammal Iris!
Hon sov trots att hon fick blixten mitt i ansiktet. Så söt!



Gissa om farmodern var stolt och glad!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2009-11-02 18:24:51

Mmmmm, gullig bäbi!

Vi mååååååååste ses snart!

När????

Melanders?

Fredag?

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-02 19:38:31

Så gullig liten Iris

Så gullig i rosa.

Kram Ingrid

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-11-02 22:24:47

Vilken sötis!!!



Nej, vi missade ert stamfik men får ta igen det vid annat tillfälle. Vi besökte "Saturnus" på Eriksbergsgatan :)

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-11-02 23:09:08

Såååååå söt unge!! Men pappan ser lite sliten ut:)

Du är riktigt kalasfin minsann!!

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-11-03 18:10:44

En sån liten sötgris - tror hon liknar sin farmor Lisa? :-)

Hadebra - Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela