bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Snart advent.

Publicerad 2009-11-26 16:54:25 i Allmänt,

Nu har Lisas Café fått julgranar utanför. Vi var där och fikade i dag.
Hon har bakat jättegoda saffransbullar med mandelmassa.



På förmiddagen var vi på det årliga besöket på IKEA. Många stressade
människor, men vi tog det lugnt i köandet. Värmeljus, askar och lådor
samt nya hyllor till alla oumbärliga pärmar, papper och annat smått
och gott. Jag var så nöjd.



Nu är min bild bara i knapp ledning. Snälla hjälp till och rösta på min
bild. www.sr.se/stockholm/ Gå till Magasin 4 och rösta på månadens bild.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-26 21:21:26

Nu har du fått en röst på din bild.

Kram Ingrid

Postat av: ulla

Publicerad 2009-11-26 21:53:21

Åååhhh saffransbullar !!!!

Jag har röstat nu :-)

Postat av: anni med litet a och inget e

Publicerad 2009-11-27 08:39:31

Åååååh, jag vill ju också ha saffransbullar, speciellt nu.

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-11-27 12:04:41

Nu får jag skäll av Bia och Krisitna! Sitter och vräker i mig två sorters kakor och läser din blogg. Blev ju naturligt sugen på Lisas Saffransbullar och då får jag skäll:( De är bara avis för att jag ligger före dem i stegtävlingen.

Nu har jag också röstat!!!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-11-27 18:59:30

Tro inte på Elena!

Jag skäller aldrig!!!

Ljuv och snäll och mild!!! det är jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela