bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Fler möten.

Publicerad 2009-11-24 16:40:56 i Allmänt,

I går kväll åt jag middag med klasskamrater från 50-talet.
En av dem hade jag hittat på nätet och sett några gånger.
Hon i sin tur hade kontakt med de två andra. Det var spännande
att se  och höra hur livet blivit för oss alla. Inte så mycket
minnesprat men desto mer skratt. Vi åt på Stuket, ett av
mina favoritställen. Vi kommer nog att ses igen.



I dag fikade vi på Lisas med en bloggkompis från Karlstad som
bor hos min dotter ett par nätter. Efter fikandet gick vi med henne
till ett ställe som säljer retrokläder från USA och Canada. Sen
fortsatte hon själv till fler butiker vid Odenplan.







Det är så roligt att få vara "extramormor" ibland. Se vad
man kan hitta på nätet. Nya och gamla vänner.

Kommentarer

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-11-25 09:44:46

Du måste få mängdrabatt när du tar dina vänner med till Lisas!?

Söt tjej där på fotona.

Hadebra, vi ses på FB!

Anna

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-11-25 21:54:46

Vilken cool tjej! Jag tror att jag har sett henne här på bloggen förut.

Har bull-Niklas fått lite mage??

Jaha, då vet jag vad jag ska göra som pansjo...träffa gamla klasskompisar som jag inte ens kommer ihåg namnen på:)

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-11-29 22:38:26

Kul idé verkar det ha varit, det där med att träffa kompisar från när man var riktigt ung...:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela