bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Cybervän "på riktigt".

Publicerad 2009-05-06 15:45:23 i Allmänt,

Skulle vi känna igen varandra? Vi har ju bara setts
på datorskärmen. Men träff på Lisas kan aldrig bli fel.
Jag såg direkt att det var hon. Direkt från tåget med
packning och allt. Vi hade en trevlig och kul pratstund.
Gott var det också. Bull-Nicklas är nyss hemkommen
från Det Stora Äpplet. Lite trött men glad som vanligt.
Lisa är nog också glad över att han är tillbaka.



Det är skoj att träffas i verkliga livet med.

Kommentarer

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-05-06 16:48:37

Ah, vad bra, så snygga vi blev på fotot och trevligt att ses! Gott kaffe o god macka. Vad kan man mer begära?

Jag har installerat mig hos kusinen som inte är hemme, men ska snart till stan och intaga middag.

Anna/Anmaja

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-05-06 19:29:18

Va kul att träffas på riktigt också och på Lisas till på köpet vilken lyckoträff.

Kram Ingrid

Postat av: Berit

Publicerad 2009-05-06 22:58:02

Ditt stamställe, klart att det blir bra.

Kram MrsBettan

Postat av: maritha

Publicerad 2009-05-06 23:41:59

Om jag nu nån gång skulle få för mig att fara till den stora staden visar du mig Lisas då? Jag har varit i staden ett par gånger i samband med skolresor och känt mig som ett ufo varje gång, huvva vad alla stressar, ingen väntar ens på grönt ljus vid övergångstället.....kramelikram

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-05-07 10:15:44

Kopia från svarskommentar i min blogg:

Bella - Javisst var det kul att träffas. Sötsuget blev jag av med när jag började äta enligt Annika Dahlqvists LCHF = Low Carb High Fat = Lågkolhydrat högfet kost. Tog bort alla lätt/lightprodukter och minskade ner på kolhydrater - då försvann sötsuget (och dessutom 14 kg på nio månader).

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela