bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Hemma igen!

Publicerad 2009-03-20 17:27:25 i Allmänt,

Vi var på Lanzarote med "all inclusive"! Jag skulle aldrig
mer åka dit men...man är ju inte sämre än att man kan
ändra sig. Den här gången badade jag och simmade i
de ljumma vågorna. Vi höll oss mest i skuggan men lite
sol blev det ändå.



En dag åkte vi ner med en gul u-båt 35m ner till fiskarna.
Det var kul och inte alls otäckt.



Vi satt på altanen före middagen med våra vänner.



En kväll var det den årliga karnevalen.



Säga vad man vill men nog var det skönt med sommar
sol och bad i 2 veckor. Trots "all inclusive".

Min frisör!!

Men härligt att vara tillbaka på Lisas med dottern
som seglat i Karibiska övärlden.



Och i kväll är det Let's Dance.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-03-20 17:32:24

Ha,då gissade vi rätt. Vi trodde det hade med all incluse att göra.

Det ser ut som om ni inte har lidit allt för svårt :-)

Kul att ni är hemma igen.

Postat av: Bia

Publicerad 2009-03-20 20:23:55

Välkommen hem!

Du verkar ha haft en härlig semester.

Jag kan tänka mig att träffa dig när du bleknat en aning.

Vinterbleka hälsningar

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-03-20 20:55:31

Herregu´ vad länge du har varit borta, nästan en månad ju! Och dottern har kommit hem välbehållen:)

Ja, välkommen hem till våren då!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-03-20 23:41:22

Välkommen hem får man väl säga, lite annat väder här hemma än på Lanzarote.

Det var skönt att ni har haft det varmt och härligt.

Ja välkommen hem säger jag igen, från ett lite kallare Sverige.

kram Ingrid

Postat av: Berit

Publicerad 2009-03-20 23:53:33

Men vad härligt ni måste ha haft. Lanzarote är ju en härlig ö. Vi var där för över 30 år sedan. Hoppas att ni njöt av värmen när vi hade snö.

Kram MrsBettan

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-03-21 11:49:23

Visst är det spännande under havsytan!



Ni verkar ha haft en mycket skön resa, så välkomna hem.



Dottern ser ganska så solbränd ut. Var det en stor eller liten segelbåt hon seglade/åkte med?

Postat av: maritha

Publicerad 2009-03-21 14:57:05

Välkommen hem. Ser att ni haft en underbar resa, härliga bilder och bruna och fina är ni oxå både du och dottern.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2009-03-21 17:49:37

Skönt att ni alla är välbehållna!

Kram

Postat av: stina

Publicerad 2009-03-21 23:10:24

Men äntligen!!! Ni missar ju våren i sverige ...dvs snön som kommer i morgon!

Ni ser glada och pigga ut så jag förstår att ni har haft det bra ,,,

Postat av: Helene

Publicerad 2009-03-21 23:13:08

Hej Bella och välkommen hem igen. Jag kan läsa att ni haft det härligt. Lite avundsjuk är jag allt. Jag har varit på Lanzarote för länge sen och vill gärna åka tillbaka. Jag tycker den svarta sanden är väldigt exotisk.

Helene

Postat av: vivan

Publicerad 2009-03-22 18:42:38

Välkommen hem till Svedala och vinter...för idag är det snö,snö...

jag älskar Lanzarote...har varit där ett otal gånger, bästa kanarieön...kramiz!

Postat av: Kerran

Publicerad 2009-03-23 18:03:52

Trevligt Bella med lite semester så där. Såg skönt ut i badet trots att filmen var riktigt kort. Visst längtar vi nog allesammans efter sol och värme nu,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela