bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Semesterlek.

Publicerad 2009-06-25 21:17:28 i Allmänt,

Mannens dotter hälsade på sin "Kära Styvmor" i eftermiddags.
Vi tog ett halvskuggigt bord på ett favoritställe på Götgatan.
Där satt vi och lekte semester i flera timmar, i alla fall ganska
länge. Sen bar det av hem för att äta pannkakor. Mums.





Visst ser det ut som semester. I morgon åker vi till landet. Kanske bad??

Jag glömde en viktig sak, fikade på Lisas med en gammal klasskompis.

Kommentarer

Postat av: Berit

Publicerad 2009-06-25 23:57:45

Det såg ju jättetrevligt ut. Helt i min stil att sitta och njuta av livet.

Kram MrsBettan

Postat av: Stina

Publicerad 2009-06-26 11:12:05

Helt ok att semestra på hemmaplan! Precis vad jag håller på med...Nälsta badet varje dag ! Men i dag "skiter# vi i solen för vi är lite för lika kräftor i dag!!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-06-26 13:57:07

Det ser så gott ut... glasen är riktigt sommriga.

Ni får ha det så skönt på landet.

Ta hand om er.

Kram Ingrid

Postat av: ulla

Publicerad 2009-06-26 21:29:09

Vilken härlig semesterbild med glasen .-)

Om en vecka ska jag oxå vara i stan någa dar.

Är Lisa´s öppet hela sommaren ?

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-06-28 10:18:33

Det är precis så man ska göra!

Vet du, jag tänkte på dig ganska ofta där på Gtönan för den första läskigheten vi åkte var just Uppskjutet som jag offrade mig för din skull. Jag upptäckte att om jag åkte utan glasögon så gick det ganska ok...men Tilt var sååååå läskigt! Ha det så bra på landet!!

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-06-29 16:05:52

Hej hopp i värmen!

Är slut av värme och smärta

så jag är bara runt och kollar vad folk skriver.

Hoppas ni har det bra!

Anna

Postat av: Helene

Publicerad 2009-06-30 23:14:37

Nu måste jag nog åka till Lisas och fika och träffa dig. Jag som tänker öppna ett eget fik ... kanske jag skulle kunna få lite goda råd av Lisa. Och samtidigt smaka på hennes goda mackor.

Nu är jag ju arbetslös och kan åka när jag vill.

Är du i stan? Lust att ses på en fika på Lisas?

Postat av: vivan

Publicerad 2009-06-30 23:21:29

Härligt Bella!!!

Du kan konsten att må gott trots värmen och det är ju Rhodos värme...och då kan man ju lotsas att man sitter på ett cafe i gamla stan i Rhodos stad!

Ha det så bäst/ kramen Vivan

Postat av: Helene

Publicerad 2009-07-01 23:10:42

Jag fikar gärna på onsdag nästa vecka. Alltså 8 juli på Lisas. Vilken tid passar dig? Jag kan hela dagen.

Postat av: Helene

Publicerad 2009-07-02 23:19:37

Hej Bella

Bokat och klart. Klockan 13 passar jättebra. Jag kommer till Lisas, väntar utanför. Känner du igen mig tro? Annars tror jag nog att jag känner igen dig ;). Vad KUL det ska bli att träffas.

Ses på onsdag

Helene

Postat av: Krisitna

Publicerad 2009-07-05 10:50:32

Äntligen åker vi till Möja - skönt med husmorssemester efter partyvecka i Stan och på kryssning. Kramar till dig och Harald!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela