bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ny rockstjärna.

Publicerad 2009-06-08 15:49:48 i Allmänt,

Kommer just hem från Lisas Café, det helt osannolika stället
enligt Lisa själv. Där kan allt hända, och det gör det också.
På golvet i köket fick jag höra vår nyaste rockstjärna, Christopher.
Gitarren lånade han av Bull-Nicklas.



Han var riktigt bra! Kom ihåg var ni läste om honom först.

Jag ska ge Lisa en bit av Herman i morgon. Hon hade en för
flera år sen och vill testa igen. Någon mer?
På väg till Lisas såg jag en lägehetsbrand i Skrapan. Mycket
folk samlades och tittade. Man känner sig lite som en hyena.
Stå och titta på andras elände.



Röken bara vällde ut men jag tror inte att någon människa var där inne.

Tips: vuxenlek för pensionärer. Plockepinn på golvet med spagetti.

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-06-08 16:02:41

Aha! Christopher alltså...var det något litet barnbarn eller barn till Lisa??

Och JAAA, nya glasögon har jag som blir mörka av solen (och även när solen INTE är framme!) Gillar modellen men inte det här med mörkret:(

Postat av: Bella

Publicerad 2009-06-08 16:37:47

Nej, det är en äkta och RIKTIG rockstjärna!

Postat av: Berit

Publicerad 2009-06-08 17:59:17

Är det nya plockepinnspelet för pensionärer? Ha, ha.

Kramar MrsBettan

Postat av: ulla

Publicerad 2009-06-08 19:42:23

Det var ett grymt plockepinn!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-06-08 21:07:44

Stackars Harald, du skulle hjälpa honom istället för dokumentera eländet.

Postat av: Helene

Publicerad 2009-06-09 10:35:06

hahaha plockepinn. Jag tar det till mig. Spagetti finns ju alltid hemma. I alla fall här hos mig.

Hälsa mannen, det var han som vann eller?

Postat av: maritha

Publicerad 2009-06-09 19:17:34

Hahaha vilken kul bild, men det är nog inget han vill spela ofta skulle jag tro. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela