bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Härlig midsommar.

Publicerad 2009-06-20 22:36:32 i Allmänt,

Vi trodde att det skulle regna men ...solen kom fram
precis då dans och lekar började i vårt lilla område
på landet. Barnen åkte skrinda till festplatsen.



Några vänner laddade upp på vår altan tillsammans
med dottern.



Efter dansen var det lekar. Först för barnen och sen för vuxna.



Efter att ha ätit pannkaka med händerna på ryggen såg dottern ut
så här.



  Dagens dessert var försvinnande god! 

Ja, jag var också där, hela tiden.



I dag har solen fortsatt och vi har lekt och ätit gott.

Kommentarer

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-06-21 17:43:52

Verkar som om ni haft lika trevlig midsommarfest som vi, jag och mina barn med respektive. Valda foton kommer ev under kvällen till min blogg också. Jag har just fixat en privat sida att visa alla bilder för familjen på.

Hoppas värmen fortsätter nu!

Hadebra!

Anna

Postat av: Stina

Publicerad 2009-06-21 20:43:59

Vilken härlig midsommar!

Vi trodde att det skulle bli regn hela dagen så vi köpte lite nya filmer och massor med godis och satt hemma och myste ....regnet kom , men inte förrens till kvällen!

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-06-24 18:05:24

Vad härligt att se att ni hade en riktig traditionell midsommar!! Och gamla vänner träfade ni också:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela