bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Dotterns födelsedag.

Publicerad 2009-06-24 21:26:57 i Allmänt,

Vi kom just hem från tårtkalas hos dottern. Hon fyllde...år.
Jag köpte en våg åt henne i dag. Så fick hon lite annat
också, en blus, en rolig kopp, en sak att sätta upp håret med.
Vi sjöng och sk(r)ålade.





Så här kan det gå om man badar på Långholmen. Tag lärdom!



Det gjorde inte ont sa barnbarnet E. Men jag undrar jag.



Tack för födelsedagsfesten och ha en bra resa.

Kommentarer

Postat av: maritha

Publicerad 2009-06-25 17:07:01

Aj aj aj lilla foten=( var det ett glas han gjort sig illa på? Vilken häftig kopp dottern fick, med en liten söt katt i=). Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-06-25 17:36:13

Koppen gillade jag, den var rolig.

Foten ser ut att göra ont.... aj aj aj.

Kram Ingrid

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-06-26 13:31:52

Ser ut att vara ett trevligt kalas, ja förutom den där långholmsbadarfoten. Aj, aj, aj. :-(

En rolig kopp med en, vad det nu är, katt? Svårdränkt?

A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela