bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Nytt möte "på riktigt".

Publicerad 2009-07-08 15:57:31 i Allmänt,

I dag hade jag ett möte med en bloggkompis. Gissa var...Lisas Café.
Det var så kul att ses i den riktiga världen. Vi pratade och skrattade
i två timmar. Till och med vädret var fint.



Nicklas trodde att det var länge sen jag var där men det var knappt
en vecka sen. Han var tuff och spelade grym som vanligt.



Dottern med sina barn och deras kompisar är på landet nu så
vi vilar i stan ett par dar. Jag blir ju tokig om jag inte får en dos
avgaser då och då.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-07-08 18:13:37

Åh, jag har gått förbi Lisa´s två gånger idag!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-08 20:04:36

Tänk om inte Lisa hade funnits ???

Det ser så mysigt ut.

Kram Ingrid

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-07-08 22:04:59

Ser ut att vara samma bord som vi satt vid? Stambordet? L

Hadebra i avgaserna - de behöver jag också känna!

Anna

Postat av: stina

Publicerad 2009-07-08 22:32:37

Du ser vad bra det är att du började blogga.....

trevligt att träffas i verkligheten.

Andas inte för djupt för så nyttigt är det nog inte med avgaser....

Ha det bra!

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-07-17 11:45:19

Ja, stan respektive landet uppfyller olika behov.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela