bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Utmanad igen!

Publicerad 2009-02-02 21:32:50 i Allmänt,

Den här gräsliga utmaningen fick jag av Elena





Reglerna;
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer
som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Eftersom jag är totalt missnöjd med min kropp blir det
här svårt för mig.
1. Min hud som haft vänligheten att växa och omsluta
allt det övriga. Tack hud.
2. Mina läppar som stått ut med flera lager av olika
läppstift varje dag i alla år. Tack läppar.
3. Mina två skruvar som låter mig gå men inte springa.
Tack skruvar.

Jag skickar utmaningen vidare till Kerran, Sylvia
och Ninna

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-02-02 21:35:49

Tack, Bella för att du delade med dig!

Tänk på stackars mig som skulle komma på 6 grejer...du ska fortfarande skylla på Stina som skickade den till mig:)

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-02 21:49:45

Ja ja allt är mitt fel ....det bjuder jag på för det här är skoj!!!!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-02-03 18:21:53

Tur att jag inte får utmaningar!

För jag skulle noncha dom!!!

Du är duktig som delar med dig.

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-02-03 22:28:12

Hej och tack för en lite lagom utmaning. Jag har punktat ner på min sida...

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-02-05 17:02:12

Hi hi hi, vad roliga och BRA svar Du givit!

Hadebra!

Anmaja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela