bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Otrogen!

Publicerad 2009-02-13 16:46:45 i Allmänt,

Vad kan jag säga. Det var inte meningen, det bara blev så.
Mannen var hemma och tittade på skidåkning på TV och
jag tog en oskyldig (trodde jag) promenad till Åhléns vid
Skanstull. Köpte inget utan gick vidare till Ringen och
kollade i alla butiker där. Inte heller där hittade jag något
oumbärligt. Klockan närmade sig tre och jag kände kaffesuget.
Skyndade Götgatan fram och då, där i fönstret låg de finaste
man kan ge åt sin käraste, vaniljhjärtan med små röda hjärtan
på. Det är inte förrän i morgon och jag avskyr den butiken,
snobbig och DYR, men otrohetsgenen slog till så jag gick in.
Köpte 2 hjärtan och skyndade hem så att ingen skulle se
påsen. Snälla Lisa och Bull-Niklas allt jag kan säga är
FÖRLÅT, det var inte meningen och det ska aldrig hända igen.

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-02-13 17:06:51

Men kära Bella! Vem som helst som ser din sorgsna min skulle förlåta dig:)

Var de ens goda??

Postat av: ulla

Publicerad 2009-02-13 17:12:41

Sån´t händer. Du blir nog förlåten.

Postat av: Bia

Publicerad 2009-02-13 20:37:03

Du kom ju med nya ideer till bakverk!

Inge´dåligt samvete!

Postat av: vivan

Publicerad 2009-02-13 21:56:38

Du blir förlåten! No problems!



Trevlig helg!kramen...

Postat av: Ingridi

Publicerad 2009-02-13 23:02:23

Tjingeling nu är det jag igen ! Lisa och Nicklas förlåter dig det är jag säker på.

Härlig helg på dig

Ingrid

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-02-14 12:30:10

Det är som reklamen på tv om att man kan ha två banker...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela