bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Sprutad och klar!

Publicerad 2009-12-15 16:59:01 i Allmänt,

Ja, så har det äntligen varit min tur. Jag tog både vanliga
influensan och "svinet". I varsin arm. Hoppas jag inte blir
sjuk nu för i morgon kommer Muntra Fruarna hit. Jag ska
stå för maten den här gången men skratten och annat kul
står vi alla 6 för. Ingen julmat, har jag sagt.
Efter sprutorna fikade vi i Söderhallarna. Glada som barn.



Hemma är jag så nöjd med hyllorna som mannen satt upp
ovanför skrivbordet. Det blev mycket mer plats och ser
bättre ut, tycker jag.



Sa jag att vi fikade på Lisas på lunchen?

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-12-15 20:32:50

Vilken fin arbetsplats du/ni har! MEN var är datorn?

Hoppas du klarar sprutorna utan problem.

Postat av: Anmaja & Lussebullen

Publicerad 2009-12-16 17:06:58

Det ser väldigt fint ut med hyllorna och den fina ordningen!



Önskar en trevlig kväll med muntra fruarna och hoppas de hittar till dej. Har för mig att ni brukar ha svårt när ni ska till varann? :-) ;-)



Decemberkram - Anna

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-12-26 12:49:45

Go jul och go' fortsättning!!

Här äts det en massa hemmagjort godis och skinka med massor av senap.

Ikväll hoppas jag bli av med lite på dansgolvet tillsammans med Krisitna:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela