bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Musik på Lisas Café.

Publicerad 2009-12-08 15:48:29 i Allmänt,

Det var så mörkt och tråkigt att vi kände oss tvingade
att gå till Lisas Café och fika samt bli uppiggade. Det
blir man garanterat alltid där. Folk som inte är stammisar
undrar nog ibland var de hamnat. Nicklas tog ned sin
gitarr och Lisa sjöng.



Efter en stund kom Lisas lilla barnbarn.





I dag fick vi vanliga vaccinera oss. Äntligen. Jag känner ingen
som inte redan fått vaccin antingen genom jobbet  eller på
"annat sätt". Tyvärr är det så mycket som händer nu före jul
så jag vill inte bli liggande någon dag i sviterna efter sprutan
så jag får väl vänta till i januari. Alltså tog vi ingen spruta i dag.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-12-08 17:06:21

Kul med ett eget café som har egen underhållning för sina kunder så att de känner sig glada och nöjda när de går hem.

Kram Ingrid

Postat av: ulla

Publicerad 2009-12-09 18:51:59

Jag tror att ALLA bebisar födda senaste året är världens gulligaste :-)

Jag har två favoriter till ;-)

Postat av: Krisitna

Publicerad 2009-12-11 06:42:30

Men nu var du/ni väl lite dumma iaf! Så sjuk av sprutan blir man inte - om man tar det lugnt...hm...vilket jag inte gjorde!

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2009-12-12 08:43:19

Hej! Jag har en liten Alexander 1 år gammal,

Han är så sööööt och mullego, magen står rätt ut när han går över golvet, han kan också peka nu, och så leker vi tittut-leken

God Jul önskar Britt-Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela