bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

VIP-kväll på Söderhallarna.

Publicerad 2009-04-01 22:32:28 i Allmänt,

På dagen lyste vårsolen och vi köpte blommor till
balkongen. Sen mötte vi Anni och Cassandra, som
ska övernatta hos dottern.



På kvällen var det öppet i Södehallarna för speciellt
inbjudna. Och det var vi! Ha ha! Vi gick runt och provsmakade
olika läckerheter med ett glas vin i handen som värsta
kändisar. Vi köpte en hel del saker och pratade med
de trevliga ägarna och anställda i väskaffären, där
jag handlat många fina väskor. Kan man få för många??
Nej! Vin fanns hur mycket som helst. Dottern var också
med.





Vi tog en fika och då kom ägaren och han bjöd oss. Vi fick
även en påse semlor med gratis. Sedan köpte vi en ny orkidé.
Hoppas att jag kan få den att överleva. Det var en mycket trevlig
kväll. Blir ni inte lite avundsjuka? Bara lite? Det är SÖDER.

Kommentarer

Postat av: Tesstamente

Publicerad 2009-04-01 22:51:16

MYCKET avundsjuk!!

Postat av: Berit

Publicerad 2009-04-01 23:47:58

Klart att man blir avundsjuk. Söder är en härlig stadsdel, den bästa tycker jag som jag söderböna.

Ha kul så länge du lever och orkar det är mitt motto.

Kram MrsBettan

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-02 11:52:13

Det lät som en super trevlig kväll :) Nä avundsjuk blir jag inte men jag kan bli glad för din skull...min tid kommer en annan gång ;)



Ha en skön dag, kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-04-02 14:59:25

jisses ser så trevligt ut. Ta mej me nästa gång!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-04-02 16:33:02

Jag blir såååååå avundsjuk!

Det lät jättetrevligt.

Postat av: ulla

Publicerad 2009-04-02 18:14:19

Har du VIP kort överallt?

Postat av: Blondiie

Publicerad 2009-04-02 19:04:46

ser trevligt ut! ha en bra dag!

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-04-02 19:42:32

Precis vad jag tidigare skrivit. Ni vet hur ni ska ta tillvara på era dagar och nuet.



Visst blir jag lite avundsjuk, men unnar dig det.

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-04-02 20:40:22

Avundsjuk?? Näää, jag får ju träffa Karl XII...kungligheter du vet:)

Men liiiite trevligt såg det ut som om ni hade...och vin också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela