bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Våryra på Lisas.

Publicerad 2009-04-07 17:31:41 i Allmänt,

Vi träffade dottern och ena barnbarnet på Lisas
för en lunch-macka. Dottern passade på att vräka
i sig årets sista(?) semla. Proppad med grädde.



Vi andra uppförde oss mer normalt. Utom Bull-Nicklas
som är lite yr av glädje över guldmedaljen i helgen.
Ja, han sysslar med någon otäck kampsport när han
inte hjälper mamma Lisa att baka och roa gästerna.



Barnbarnet poserar utanför Lisas på väg hem i
den varma vårsolen.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-04-07 18:34:17

Det där med sista semlan börjar bli tjatigt nu. Det tror jag inte på längre :-)

Nicklas ser verkligen grym ut!

Du, Nicklas Grattis! Jag vet att du alltid läser den här bloggen.

Postat av: Tesstamente

Publicerad 2009-04-07 18:40:07

Finns inget som heter sista semla;-)



Imorgon kör jag en tävling för att fira 3 månader av Tesstamentet och för att tacka för alla goa kommentarer och visat intresse. Hoppas du deltar:-)

Postat av: Blondiie

Publicerad 2009-04-07 19:08:18

hahahha ni kommer äta säemlor till juli om jag får gissa=)

mumsa på !!!

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-04-07 19:35:09

Men ni äter ju alltid er sista semla!!

Nu kommer jag att känna mig riktigt trygg på Lisas...kanske dags att ta sig en fika där snart:)

Och fotomodellen...är det verkligen ditt barnbarn???! Snygg!!!

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-04-09 09:47:50

ojojoj skulle ge allt för den bullen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela