bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Muntra Fruarna hos mig.

Publicerad 2009-04-22 22:57:07 i Allmänt,

På dagen gick mannen och jag till Lisas för att äta lunchmacka
och gratulera en glad blivande pappa och ett par lyckliga
blivande farmor och farfar. Det riktigt strålade om alla tre.



I kväll hade vi möte med Muntra Fruarna här hos mig. Vi var
fem glada damer på bästa humör.



Jag hade laddat min digitala fotoram med bilder från datorn
genom ett USB-minne. Det var kul att se deras miner när bilden
ändrades då och då.



Vid kaffet fick en av "Fruarna" hjälp med sin cyckelhjälm. Några av
oss är praktiska och vi andra helt opraktiska. Alla är bra på något.

   Sen cyklade de hem.

Disken får vänta till i morgon. God natt.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-04-23 18:25:05

Nu förstår jag! Det var ju lite läckert med den digitala fotoramen :-)

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-04-25 21:08:20

Jasså! Han ska bli pappa!! Bullpappa:)

Härligt rosiga om kinderna och glada som vanligt...de muntra fruarna och du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela