bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

På Lisas igen.

Publicerad 2008-10-30 18:03:07 i Allmänt,

Vi hade fikaträff med ena dottern på Lisas i dag.
Det var hög stämning och många skratt. Lisa
berättade roliga händelser från sitt liv. Oj, vad vi
tjöt av skratt. Vissa händelser handlade om Nicklas
och då skrattade vi ännu mer, ja, alla utom Nicklas förstås.
Han har inte haft det lätt. Det är ett väldigt familjärt fik med
supergoda bakverk som är sprängfyllda med kalorier.



I kväll lyckades äntligen min personliga pannkaksvändare. Se och njut!

Kommentarer

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-10-30 20:32:46

Skickligt! Jag tittade på pannkaksfilmen.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-10-30 21:06:33

Vad säker han har blivit framför kameran ;-).

Jag tänkte slinka förbi Lisas imorgon.

Postat av: stina

Publicerad 2008-10-30 22:03:48

Grattis Harald till en lyckad vändning av torsdags middagen!

Postat av: maritha

Publicerad 2008-10-30 23:18:33

Vad duktig han är=). Ibland klarar jag inte ens att vända med stekspade utan att den går sönder, så att kasta med den som han gör är inte ens att tänka på....

Postat av: Elena CN

Publicerad 2008-10-31 01:56:34

Oj, vad jag fick kämpa i dag när jag gjorde pankisar. Med stekspade och allt!

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-10-31 09:20:33

På vilken gata ligger "Lisas". Jag kan helt säkert leta med hjälp av internet, men det är trevligare att få en beskrivning av dig eftersom du nämnt stället vid flera tillfällen.

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-10-31 23:20:38

Jag sitter vaken vid datorn för jag ska snart vara taxi åt dottern.



Andra år har vi just inte haft varken påskgummor till påsk eller skräckvarelser till 31 oktober här, men i år har det kommit flera monster och häxor. Som tur var hade vi godis...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela