bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Oj va' jobbigt!

Publicerad 2008-11-21 15:32:44 i Allmänt,

Jag som vant mig vid att sova till halv nio och få kaffe
och mackor på sängen tillsammans med DN hade
klockan på väckning redan 07.00. Varför? Jo ena barnbarnet
skulle göra ett viktigt test i en förort och båda föräldrarna
var upptagna. Då hoppade vi in och räddade det hela.
Sen skulle nycklar hämtas och lämnas och jag vet
inte vad. Rena jobbet alltså. Men så gulligt barnbarn.
     Som tack bjöd dottern mig på vårt favvoställe, LISAS.
I dag var det rena farsen där. Ni skulle varit med. Det
lämpar sig inte i skrift. Men som vi skrattade åt Lisa.
Hon var i sitt esse och skämtade med alla. Hon sa själv
att hon säkert skulle somna 18.03 i kväll. Jag tror henne.



Här kommer en idolbild på Bull-Nicklas himself.

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2008-11-21 16:58:25

Är det en tatuering jag anar på överarmen?? På Bull-Nicklas alltså:)

Postat av: Bella

Publicerad 2008-11-21 18:17:24

Varför inte fråga honom själv.

Postat av: Bia

Publicerad 2008-11-21 18:28:23

Du MÅSTE ta Elena till Lisas så hon får träffa BullNicklas.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-11-21 19:47:22

Vilket sjå!

Jag tar en sväng till Lisas imorgon. Det var ju flera veckor sen sist.

Postat av: stina

Publicerad 2008-11-21 23:34:38

Är det så att Elena och jag är dom enda i hela världen som inte har varit på det fiket???

vi får nog göra något åt det!!

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2008-11-22 13:27:47

Aha, Lisas café! Nog dags snart för ett besök i samband med Bondens julmarknad. Vet Du när den är?

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2008-11-22 13:36:20

Läste Din personbeskrivning: Naturen känns onaturlig etc!? Om Du menar natur som är tillrättalagd av människan håller jag med Dig, men har Du varit i riktig svensk urskog? Det är natur det! Missa inte det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela