bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

My Fair Lady.

Publicerad 2008-11-14 10:25:54 i Allmänt,

I går kväll var vi på Oscars och såg My Fair Lady.
Higgins roll spelades av Christopher Wollter. Först
tänkte jag att det var synd men han var väldigt bra
i rollen. Kunde både sjunga och agera. Helen Sjöholm
var strålande. Men taket  och hela föreställningen
lyfte när Jan Malmsjö gjorde sina nummer. Han
riktigt lyste av spelglädje.

  Vi väntar på att ridån ska gå upp.



Förtäring i pausen.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-11-14 17:30:45

Hmm, va´mycket du hinner med!

Jag blir avuuuuund!!!

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-11-14 18:10:18

Du och din man verkar leva livets glada dagar ihop

Ni fikar och äter ute var dag Ni är lyckligt lottade Mvh Britt-Marie

Postat av: Alina

Publicerad 2008-11-14 18:13:31

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: stina

Publicerad 2008-11-14 20:29:28

Otroligt vad man hinner att vara kurturell ...jag hinner aldrig om man inte räknar tv eller dator som kultur förståss!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-14 20:37:32

Jazzklubb ena dagen och teater den andra, vilket program! Det var länge sedan jag var på teater sist...Hjulsta musikalen tror jag att det var.

Postat av: Anmaja

Publicerad 2008-11-15 09:03:26

Du verkar att föra en underbar tillvaro! Precis som det borde vara för alla som jobbat och slitit hela livet. L Är inne och 'läser ikapp' och kan inte se att Du nämner vilken kamera Du köpte. Jag är ute efter en ny men har ännu inte bestämt mig. Den får inte vara för dyr. Tror det kommer att bli en Olympus av nån modell.

Tack för titten!

Anmaja

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-11-15 23:12:36

Gå på musikal är kul, tycker jag. Jag trodde Tommy Körberg spelade ngn roll, eller? Jan Malmsjö är mycket bra på scen och har kvar sin styrka i rösten. Ni verkar vara mycket nöjda.

Postat av: Mats Werner

Publicerad 2008-11-16 08:38:17

Det blir vår tur den 6 december! Ser fram emot det men hoppas att Tommy K är tillbaka som Higgins tills dess.

Hälsningar

MATS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela