bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Jag mötte Anni.

Publicerad 2008-11-05 11:36:21 i Allmänt,

Jag har haft bloggkontakt med en flicka /ung dam vid
bloggnamn Anni. Det har varit så roligt för mig som pansjo
att ha en så ung kompis. Hon är nu på besök i Stockholm
och vi träffades som hastigast i går kväll. Det var så kul
att mötas i verkliga livet. Ja, vi finns och lever utanför
den här kontlade värden, fast ibland undrar man.



Vi kanske ska fika i morgon om hon hinner. Det är mycket nu.

Kommentarer

Postat av: anni

Publicerad 2008-11-05 12:35:35

Hahaha, mina ögon ser ju helt galna ut!



Det var trevligt och träffas och imorrn hinner vi säkert med en fika! Kram!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-11-05 13:05:20

Hon är ju jättelika dig till utseendet. Är du säker på att du inte har någon "okänd dotter på stan" som det heter? ;0)

Postat av: Bia

Publicerad 2008-11-05 17:58:46

Va´kul!

Du är helt suverän med bloggkontakter!

Jag blir nyfiken på vad som är mycket nu . . . .

Postat av: Elena CN

Publicerad 2008-11-05 21:16:58

Wow! Att du vågar!!

jag inbilar mig att jag nog är mer rolig och spännande i bloggen än live...eller är det tvärt om??

Postat av: Dotter

Publicerad 2008-11-05 23:22:02

Härligt att det inte står stilla och att du har vänner i "alla kategorier". Anni skulle ju faktiskt kunna vara ditt barnbarn.

Postat av: vivan

Publicerad 2008-11-06 18:25:00

Vad kul!

jag hoppas också att få träffa någon av mina bloggvänner...eller få bjuda hit dem...till sommaren

vem vet...söt tjej och du är söt med...kramiz:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela