bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Försvinnande god.

Publicerad 2008-11-28 17:18:01 i Allmänt,

Jag vet inte vad som hände, men när jag och dottern
fikade på Lisas i dag skulle jag fota den goda bullen
men jag hann inte...den var försvinnande god!



Nu ska ingen tro att jag gör reklam för stället, nej jag gör
rätt för mig och betalar snällt. Bull-Nicklas ville vara med på bild.



I kväll gäller det att rösta på Alice så att det inte bara
blir killar kvar. Dessutom är hon BÄST!

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2008-11-28 19:51:59

Håller med...så goda är bullarna OCH kakorna på Lisas. Försvinnande goda. Jag tar mig nog min lunchmacka där imorogn. Dom är också himla goda!



Vad konstigt att Nicklas ville var med på bild ;-)

Postat av: elena cn

Publicerad 2008-11-28 21:56:19

Hm, var det kanel- eller lussebulle?

Amanda röstar alltid på Alice!

Postat av: stina

Publicerad 2008-11-28 22:27:23

Men så trist att sitta med ett tomt fat!!! Lite nyfiken på vad som blev uppätet!???

Postat av: Kära Styvdotter

Publicerad 2008-11-28 22:54:54

Bullfest bullfest hela da´n!

;D

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-11-29 12:08:51

Det kanske var en vandrande finsk pinne på assietten

förut, men det stämmer inte med smulorna

troligtvis var det ett winerbröd eller en bulle

Postat av: Anmaja

Publicerad 2008-11-29 19:49:48

Kanske jag skulle besöka det där stället nästa gång jag besöker Stockholm? Mitt favvisställe har annars varit Sundbergs konditori i Gamla stan. Väl värt ett besök!

Men nu är jag i Skåne hos sonen så det får bli till våren.

Anmaja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela