bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Fika och åter fika.

Publicerad 2008-05-06 22:22:11 i Allmänt,

Jag glömde att visa den fina "jazzbrickan" som jag köpte
i Rimbo. Här är den.

  Visst blir man glad av den!

Träffade dottern som fortfarande har någon semestedag kvar.
Vi fikade ute på Söderhallarna, men det var ganska kallt så vi
tog påtåren inne. Sen gick vi runt och petade och kände på alla
saker i alla affärer. Det höll vi på med så länge att det blev fikatime
igen. Alltså gick vi till Skrapan och tog en glass. Vi orkade inte mer
kaffe! Där satt vi länge och pratade. Hon berättade om sin vecka
på Kreta med barnen. Hon hade verkligen varvat ner och det var bra.



I dag har min blogg blivit flyttad så jag kunde inte skriva något förrän nu.

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2008-05-06 22:34:05

Vad snygga kläder din dotter har! Är de köpta på Kreta?

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-05-07 14:20:11

Ja det var en fin och färgglad bricka.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-07 18:28:19

Roligt motiv. Det svänger om det./Persiljeland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela