bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Träff med ny Darling.

Publicerad 2008-03-13 16:37:20 i Allmänt,

Jag och mannen var på Skrapan för 3-fika. Där mötte vi
min kinesiska kompis, som underhöll oss med dråpliga
historier från Kina och från sin första tid här. Hon är
75 år och jättegullig. Tog sen rulltrappan upp och där...
hade jag min träff med den lilla darlingen. Det var en
"måste-ha" känsla. Så liten men kraftfull. Jag testade
även en ritplatta. Samma känsla då med. Nu gäller det
att spara. Vem kan motstå en liten Mac? Inte jag.

Pansjo på Macträff.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-13 20:41:47

Det syns ett tydligt "jag vill haaaaaa" hos dig Bella när du pillar på apparaten. Ritplatta vore väl nått för dig!

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-13 20:44:54

Det är klart att du ska ha det senaste. Vem tror något annat.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-15 23:35:45

Å jag ska få sambons lilla Mac! Jag ska ju snart öppna eget så jag behöver en!..sa jag åt honom=) Han har oxå eget så han köper en ny åt sej själv så får jag ta den "gamla"! *lycka*
Ha en trevlig söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela