bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Skidor och Norrmän.

Publicerad 2008-03-02 18:47:41 i Allmänt,

Hela den kalla dagen var det skidor på tv. Och vad man
än tittade på, nog var det en norrman som hamnade högst
på pallen. Puh, jag blir så trött. Jag tog till min lilla virkning.
Den är stor som ett kaffefat och ganska rund, men jag har
ännu inte bestämt mig för vad det ska bli. Spännande!
Var på Skrapan med en f d arbetskompis. Vi hade mycket
att prata om och skratta åt.



Vi satt så länge, att när jag och mannen i mitt liv gick hem, var
det dags för middag. Det finns en nyöppnad liten restaurang i
grannhuset så vi gick dit och testade. Maten var god och vi går
 nog dit igen för priserna var inte höga.

Kommentarer

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-03-02 20:11:13

Gud så trött din arbetskamrat ser ut!
Vad har hon gjort???
Hon fick pizza sen!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-02 21:24:12

Arbetskamraten har väl dansat ALLA danser på lovet!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela